2

رئیسی انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت

  • کد خبر : 5454
  • 11 تیر 1400 - 0:40
رئیسی انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت

آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت و آمادگی خود و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های دستگاه قضائی اعلام داشت. متن پیام، رئیس جمهور منتخب به شرح ذیل است: بسمه‌تعالی برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین […]

آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت و آمادگی خود و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های دستگاه قضائی اعلام داشت.

متن پیام، رئیس جمهور منتخب به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، باتوجه به سوابق درخشان علمی، عملی و قضائی و داشتن روحیه انقلابی برای جنابعالی و نظام قضائی ایران اسلامی مبارک و مایه خیر و برکت است.
این جانب ضمن تبریک اعتماد معظم‌له و انتخاب جنابعالی، به آن برادر عزیز، با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش قوای سه‌گانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی به مردم این مرز و بوم، آمادگی خویش و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های قوه قضائیه اعلام می‌دارم.

توفیق بیش از پیش جنابعالی را در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار، تحول و ارتقای قوه قضائیه از خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.