2

کشف ۶ تن کود شیمیایی قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 5407
  • 07 تیر 1400 - 10:48
کشف ۶ تن کود شیمیایی قاچاق در ایلام

گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سوءاستفاده عده‌ای کشف ۶ تن کود شیمیایی قاچاق در ایلامافراد سودجو و دلال و فعالیت آنان در زمینه دپو و نگه داری کود شیمیایی قاچاق، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.   وی […]

گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سوءاستفاده عده‌ای کشف ۶ تن کود شیمیایی قاچاق در ایلامافراد سودجو و دلال و فعالیت آنان در زمینه دپو و نگه داری کود شیمیایی قاچاق، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس با پایش و رصد اطلاعاتی توانستند محل این انبار را در یکی از محله‌های شهر ایلام پیدا کنند.

 

رییس پلیس امنیت اقتصادی ایلام یادآور شد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازدید از این انبار مقدار ۶ تن و ۵۰۰ کیلو گرم کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

 

سرهنگ کیانی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و در جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده، تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محصولات قاچاق ۶۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

 

وی با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضا برای برخورد با مجرمان اقتصادی و دلالان و سودجویان بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی افراد سودجو، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.