1

برقراری بیش از ۲۳ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ ایلام در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 5421
  • 07 تیر 1400 - 11:10
برقراری بیش از ۲۳ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ ایلام در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰

به گزارش حوادث ایلام; دکتر صید نور علیمرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموع کل ماموریت های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ ایلام از ابتدای فروردین سال جاری تا پایان خردادماه در مجموع ۵۸۷۵ مورد بوده که از این تعداد ۸۹۳ مورد حوادث ترافیکی، ۵۹۳ مورد حوادث غیر ترافیکی و ۴۳۸۹ مورد نیز مربوط […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر صید نور علیمرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموع کل ماموریت های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ ایلام از ابتدای فروردین سال جاری تا پایان خردادماه در مجموع ۵۸۷۵ مورد بوده که از این تعداد ۸۹۳ مورد حوادث ترافیکی، ۵۹۳ مورد حوادث غیر ترافیکی و ۴۳۸۹ مورد نیز مربوط به بیماری ها و سایر موارد اورژانسی است.

 

وی افزود: همچنین در این مدت  ۲۳ ماموریت اورژانس هوایی انجام شده که از این تعداد ۸ مورد حوادث ترافیکی و ۱۵ مورد نیز حوادث غیر ترافیکی است.

 

رییس اورژانس ۱۱۵ ادامه داد:  در سه ماهه اول سال جاری ۱۲۴۲ درخواست اعزام و پذیرش به مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC)  منتقل شده و از این تعداد ۱۲۰۹ بیمار در بین مراکز درمانی منتقل شده که ۱۱۰۵ بیمار در مراکز درمانی داخل استان و ۱۰۴ بیمار نیز در مراکز درمانی خارج از استان پذیرش و منتقل شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین ۹۳ حادثه ویژه توسط اورژانس ۱۱۵ ایلام ثبت شده که از این تعداد ۸ مورد ترافیکی و ۸۵ مورد نیز غیر ترافیکی هستند.

 

دکتر علیمرادی در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۴۳ پایگاه جاده ای و زمینی و یک پایگاه هوایی با ۳۸۰ نیرو در  اورژانس ۱۱۵ ایلام مشغول خدمات رسانی به مردم استان ایلام هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.