1

دهلران گرمترین شهر کشور

  • کد خبر : 5385
  • 06 تیر 1400 - 12:44
دهلران گرمترین شهر کشور

به گزارش حوادث ایلام; احسان رستمی اظهار داشت: موج گرما در روز چهارشنبه نسبت به اوایل هفته تقویت شده موج گرما در استان ایلام ادامه دارد/ دهلران گرمترین شهر کشورو دمای هوا در نقاط مختلف استان افزایش می‌یابد.   وی افزود: در روز‌های اخیر شهرستان دهلران به تنهایی یا بطور مشترک با برخی مناطق گرمسیر، […]

به گزارش حوادث ایلام; احسان رستمی اظهار داشت: موج گرما در روز چهارشنبه نسبت به اوایل هفته تقویت شده موج گرما در استان ایلام ادامه دارد/ دهلران گرمترین شهر کشورو دمای هوا در نقاط مختلف استان افزایش می‌یابد.

 

وی افزود: در روز‌های اخیر شهرستان دهلران به تنهایی یا بطور مشترک با برخی مناطق گرمسیر، جزء گرمترین شهرستان‌های کشور به شمار می‌رود و دیروز دهلران و آبادان از توابع استان خوزستان با ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط کشور بودند.

 

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام با بیان اینکه همچنین وزش باد به نسبتا شدید در اواسط روز از دیگر پدیده‌های غالب جوی استان ایلام در طول هفته جاری است یادآور شد: با وجود وزش باد در منطقه، اما توده‌های گرد و غبار هنوز تشکیل نشده است.

 

رستمی از مردم خواست باتوجه به افزایش دمای هوا نسبت به استفاده بهینه از حامل‌های انرژی مدیریت و اهتمام لازم را داشته باشند.

 

وی همچنین از گردشگرانی که برای تفرج به طبیعت می‌روند درخواست کرد: به علت خشک بودن علفزار‌ها و گرمای هوا و مستعد بودن اراضی برای وقوع حریق، از روشن کردن آتش در طبیعت خودداری کنند یا قبل از ترک محل از خاموش بودن آتش مطمئن شوند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.