0

دستگیری هشت سارق حرفه‌ای در ایلام

  • کد خبر : 5376
  • 05 تیر 1400 - 11:37
دستگیری هشت سارق حرفه‌ای در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی مهری افزود : طرح ارتقا امنیت اجتماعی در راستای برخورد با سارقان دستگیری هشت سارق حرفه‌ای در ایلامو آرامش شهروندان طی یک ماه گذشته در این استان به مرحله اجرا در آمد. وی با اشاره به اجرای موفق این طرح پیشگیرانه پلیس اضافه کرد : هشت سارق در سطح […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی مهری افزود : طرح ارتقا امنیت اجتماعی در راستای برخورد با سارقان دستگیری هشت سارق حرفه‌ای در ایلامو آرامش شهروندان طی یک ماه گذشته در این استان به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اجرای موفق این طرح پیشگیرانه پلیس اضافه کرد : هشت سارق در سطح شهرستان ایلام در طول اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

 

رییس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی متهمان دستگیر شده به ۶۰ فقره سرقت از مغازه، منزل، داخل خودرو معترف شدند، ادامه داد: در بررسی از محل اختفای این سارقان مقداری اموال سرقتی به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و تحویل مالباختگان شده است.

 

سرهنگ مهری با بیان اینکه شناسایی و دستگیری ۲ مالخر از دیگر نتایج این طرح بوده تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

وی بیان داشت: شهروندان با مدنظر قرار دادن هشدار‌های پلیسی و استفاده از وسایل بازدارنده و سیستم‌های الکترونیکی ضد سرقت در منازل و محل کسب و کار، سارقان را در انجام اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

 

رییس پلیس آگاهی استان ایلام با تاکید بر اینکه امنیت آرامش شهروندان اولویت کاری پلیس است، گفت: مردم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.