5

مصرف آب در روستاهای ایلام بالاتر از میانگین کشوری است

  • کد خبر : 5352
  • 02 تیر 1400 - 10:42
مصرف آب در روستاهای ایلام بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش حوادث ایلام; نورالله تیموری اظهار داشت: با توجه به شرایطی که مصرف آب در روستاهای ایلام بالاتر از میانگین کشوری استدر بحث تأمین آب پایدار در شهر ایلام وجود دارد، نیاز آبی شهر ایلام در حوزه سد ایلام بیش از ۶۰۰ لیتر بر ثانیه است. وی گفت: در حال حاضر ۵۰۰ لیتر بر […]

به گزارش حوادث ایلام; نورالله تیموری اظهار داشت: با توجه به شرایطی که مصرف آب در روستاهای ایلام بالاتر از میانگین کشوری استدر بحث تأمین آب پایدار در شهر ایلام وجود دارد، نیاز آبی شهر ایلام در حوزه سد ایلام بیش از ۶۰۰ لیتر بر ثانیه است.

وی گفت: در حال حاضر ۵۰۰ لیتر بر ثانیه به شهر ایلام منتقل می‌شود و قرار است با اجرای یک پروژه این مشکل برطرف شود.

 

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری ایلام عنوان کرد: به همین منظور مجوز‌ها برای برداشت بیشتر از آب سد ایلام اخذ شده است و آنچه که در اعتبارات فاز اجرا پیش بینی شده چیزی در حدود ۳۲ میلیارد تومان است.

 

تیموری بیان کرد: خوشبختانه این اعتبار به پروژه تزریق شده و امیدواریم بتوانیم مراحل پایانی کار را طی هفته آینده و مراحل تست و راه اندازی نهایی را تا پایان تیرماه نهایی کنیم.

 

وی عنوان کرد: مصرف آب در استان نسبت به استاندار‌های ملی و جهانی هم چنان بالا است، مصرف در جامعه شهری ۲۸۰ لیتر در روز به ازای هر نفر و در جامعه روستایی ۳۴۰ لیتر در روز به ازای هر نفر است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اضافه کرد: این مسئله نشان دهنده این است که مردم باید توجه به مدیریت مصرف همراهی در بحث مدیریت مصرف با آب و فاضلاب را داشته باشند، رعایت الگوی‌های مصرف از سوی مردم همچنان مهمترین راهکار برای جلوگیری از قطعی آب است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.