1

انحراف به چپ مرگبار پژو‌پارس در ایلام

  • کد خبر : 5310
  • 30 خرداد 1400 - 18:00
انحراف به چپ مرگبار پژو‌پارس در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: این حادثه در کیلومتر ۵ جاده ایلام به بدره تصادف در محور ایلام – بدره یک کشته بر جای گذاشتاتفاق افتاد که بر اثر شدت جراحات وارده، راننده پژو جان خود را از دست داد.   وی گفت: علت این تصادف سرعت غیرمجاز و تجاوز […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: این حادثه در کیلومتر ۵ جاده ایلام به بدره تصادف در محور ایلام – بدره یک کشته بر جای گذاشتاتفاق افتاد که بر اثر شدت جراحات وارده، راننده پژو جان خود را از دست داد.

 

وی گفت: علت این تصادف سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ سواری پژو توسط کارشناسان پلیس راه استان اعلام شده است.

 

فرمانده پلیس راه ایلام تاکید کرد: توصیه ما به همه رانندگان این است که به دلیل اینکه جاده‌های استان در مقاطع زیادی از جاده‌ها دو طرفه است و ترافیک آن‌چنانی در جاده‌ها وجود ندارد، نیازی نیست با سرعت غیر مجاز و با شتاب زیادی در جاده‌ها رانندگی کنیم.

 

سرهنگ همتی زاده، خستگی و خواب آلودگی در هنگام رانندگی را از مهمترین علل اصلی تصادفات دلخراش جاده‌ای در فصل تابستان عنوان کرد و یادآور شد: وقتی که راننده‌ای خسته و خواب آلود است بیشتر بر روی سرعت غیر مجاز برای سریع رسیدن به مقصد فکر می‌کند و این عمل وی می‌تواند منجر به ضعف و توانایی او در رانندگی و تصمیم گیری صحیح شود و تبعات مخاطره آمیزی را به همراه داشته باشد.

 

وی به تمام رانندگان توصیه کرد: با توجه به تعطیلات فصل تابستان و شلوغی محور‌ها از کلیه رانندگان عزیز انتظار داریم رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار داده و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.