1

برادر قاتل در شهر ایلام دستگیر شد

  • کد خبر : 5304
  • 30 خرداد 1400 - 10:52
برادر قاتل در شهر ایلام دستگیر شد

به گزارش حوادث ایلام; سرار دلاور القاصی مهر گفت: چند روز پیش در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیسیقاتل ایلامی دستگیر شد ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن یک نفر در شهر ایلام، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.   وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی کارآگاهان […]

به گزارش حوادث ایلام; سرار دلاور القاصی مهر گفت: چند روز پیش در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیسیقاتل ایلامی دستگیر شد ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن یک نفر در شهر ایلام، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی خودرو مقتول در یکی از محلات شهر ایلام کشف شد، افزود: با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب و با اقدامات فنی و تخصصی محل وقوع قتل را مشخص و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: قاتل و همدستش شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

 

سردار القاصی مهر با بیان اینکه متهمان پس از روبرو شدن با ادله و مستندات موجود به قتل اعتراف و انگیزه خود را مشکلات خانوادگی و مالی عنوان کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.