2

۷۰ خبرنگار و عکاس انتخابات را در استان ایلام پوشش می‌دهند

  • کد خبر : 5271
  • 28 خرداد 1400 - 14:08
۷۰ خبرنگار و عکاس انتخابات را در استان ایلام پوشش می‌دهند

به گزارش حوادث ایلام; علی نیکوکار اظهار داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین ۷۰ خبرنگار و عکاسانتخابات را در استان ایلام پوشش می‌دهنددوره شورا‌های شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد توسط بیش از ۷۰ خبرنگار و عکاس در این استان پوشش خبری و تصویری داده می‌شود.   وی افزود: ۲۴ نفر از این […]

به گزارش حوادث ایلام; علی نیکوکار اظهار داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین ۷۰ خبرنگار و عکاسانتخابات را در استان ایلام پوشش می‌دهنددوره شورا‌های شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد توسط بیش از ۷۰ خبرنگار و عکاس در این استان پوشش خبری و تصویری داده می‌شود.

 

وی افزود: ۲۴ نفر از این تعداد در مرکز استان مستقرند و تعدادی نیز در شهرستان‌های تابعه مشغول تهیه گزارش و اخبار هستند و بیشتر اعضای رسانه هم از طریق شبکه‌های اجتماعی اخبار را منتشر می‌کنند.

 

نیکوکار با اشاره به صدور کارت تردد برای تعدادی از خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری‌های رسمی، برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری معتبر تاکید کرد: از فرمانداران و بخشداران خواسته شده است که با اصحاب رسانه همکاری‌های لازم را داشته باشند و در راستای پوشش خبری شرایط لازم را برای خبرنگاران فراهم آورند.

 

انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از صبح امروز آغاز شده است.

 

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.