2

برخورد قاطع با متخلفان جرایم انتخاباتی در استان ایلام

  • کد خبر : 5274
  • 28 خرداد 1400 - 16:10
برخورد قاطع با متخلفان جرایم انتخاباتی در استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام;افشار خسروی زاد با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام برخورد قاطع با متخلفان جرایم انتخاباتی در استان ایلامپس از انداختن رای خود به صندوق با اشاره با اهمیت و ضرورت حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات افزود: تنها راه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی […]

به گزارش حوادث ایلام;افشار خسروی زاد با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام برخورد قاطع با متخلفان جرایم انتخاباتی در استان ایلامپس از انداختن رای خود به صندوق با اشاره با اهمیت و ضرورت حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات افزود: تنها راه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و پاسخ به یاوه گویی دشمنان، حضور پرشور و حداکثری مردم است که می‌تواند جبهه استکبار را مایوس کند.

 

دادستان ایلام یادآور شد: مردم امروز با انداختن رای خود به صندوق و انتخاب فرد اصلح می‌توانند بسیاری از مشکلات خود را رفع کنند.

 

خسروی زاد تاکید کرد: با توجه اینکه دادستان‌ها جزو هیات‌های اجرایی انتخابات هستند برای مشارکت بیشتر مردم و صیانت از آرای آنان،نظارتی دقیق بر روند برگزاری انتخابات خواهند داشت.

 

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.