2

مردم ایلام امروز با حضور خود حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد

  • کد خبر : 5268
  • 28 خرداد 1400 - 10:03
مردم ایلام امروز با حضور خود حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد

به گزارش حوادث ایلام;محمد نوذری با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام با مردم ایلام امروز با حضور خود حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زداشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۸ شعبه ثابت و سیار فرایند اخذ رای انتخابات ۲۸ خردادماه را در این استان انجام می‌دهند گفت : ۱۶ […]

به گزارش حوادث ایلام;محمد نوذری با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام با مردم ایلام امروز با حضور خود حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زداشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۸ شعبه ثابت و سیار فرایند اخذ رای انتخابات ۲۸ خردادماه را در این استان انجام می‌دهند گفت : ۱۶ هزار عامل اجرایی نیز این انتخابات را برگزار می‌کنند.

 

وی افزود : از مجموع شعب رای پیش بینی شده ۸۲۶ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۷۲ شعبه مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

 

استاندار ایلام از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و اضافه کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

همچنین تمامی تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حضور مردم نیز در این انتخابات بسیار پرشور باشد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب می‌شود دولتی با اقتدار و قوی تشکیل شود، گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.