1

رعایت دستورالعملهای بهداشتی در شعب اخذ رای در اولویت باشد

  • کد خبر : 5253
  • 27 خرداد 1400 - 17:10
رعایت دستورالعملهای بهداشتی در شعب اخذ رای در اولویت باشد

به گزارش حوادث ایلام; الیاس فتاحی اظهار داشت: فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شعب انتخاباتی استان پروتکلهای بهداشتی در شعب اخذ رای در اولویت باشدباید رعایت شود و شعب سیار برای اخذ رای بیماران کرونایی از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.   وی با بیان اینکه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات […]

به گزارش حوادث ایلام; الیاس فتاحی اظهار داشت: فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شعب انتخاباتی استان پروتکلهای بهداشتی در شعب اخذ رای در اولویت باشدباید رعایت شود و شعب سیار برای اخذ رای بیماران کرونایی از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

 

وی با بیان اینکه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات هر شهرستان باید تمهیدات و برنامه‌های لازم را برای جلوگیری از اجتماع حامیان نامزد‌ها در درب شعب اخذ رای اتخاذ کنند تاکید کرد: باپایان یافتن تبلیغات، برگزاری هرگونه تجمع و مراسم مختلف مرتبط با انتخابات ممنوع است و فرمانداران موظف به رصد و نظارت بیشتر در این راستا هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: بازدید از شعب منتخب اخذ رای از سوی فرمانداران منجر به شناسایی کمبود‌ها و نواقص هر شعبه می شود و در فاصله یک روز مانده به برگزاری انتخابات این مشکلات برطرف شود.

 

وی گفت: لازم است هماهنگی‌های نهایی بین هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در هر شهرستان انجام شود و وظیفه هر هیات مشخص باشد تا شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در استان ایلام باشیم.

 

فتاحی تصریح کرد: نیرو‌های بازرسی انتخابات هر شهرستان باید مشکلات خود را در اسرع وقت به ستاد انتخابات استان اطلاع رسانی کنند و نیرو‌های پشتیبانی نیز تجهیزات و کمبود‌های هر شعب را شناسایی و آن را در اسرع وقت برطرف کنند.

 

رییس ستاد انتخابات استان افزود:بر اساس مصوبات و صورتجلسات، شرکت توزیع برق و آبفا استان نباید هیچ قطعی در روز برگزاری انتخابات داشته باشند.

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره همه پرسی ریاست جهموری فردا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.