3
خانه دسته‌بندی نشده

رفع تصرف ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در ایوان

  • کد خبر : 5234
  • 25 خرداد 1400 - 12:10
رفع تصرف ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در ایوان

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه با دستور رفع تصرف ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در ایوانمرجع قضایی از طریق نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، مبنی بر اینکه شخصی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه با دستور رفع تصرف ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در ایوانمرجع قضایی از طریق نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، مبنی بر اینکه شخصی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک این اداره در حاشیه شهر ایوان کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: در پی تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شداین فرد نسبت به تصرف و ساخت و سازغیر قانونی ۴۰۰ متر از اراضی ملی اقدام کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران پلیس با همکاری یگان حفاظت مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این زمین اقدام کردند یادآور شد: ارزش ریالی این توسط کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است .

 

سردار القاصی مهر خاطر نشان کرد: در این راستا فرد متصرف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

وی با تاکید بر اینکه پلیس در راستای حفظ منافع مردم و امنیت پایدار اقتصادی هیچ گونه مماشاتی با افراد سودجو و فرصت طلب که قصد لطمه زدن به اراضی ملی را داشته باشند ندارد، از شهروندان خواست هر گونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس امنیت اقتصادی گزارش دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5234
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.