0

واژگونی مرگبار پراید در محور آبدانان/فوت راننده

  • کد خبر : 5191
  • 22 خرداد 1400 - 12:08
واژگونی مرگبار پراید در محور آبدانان/فوت راننده

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بربررسی تصادف واژگونی منجر به فوت در محور آبدانان به سمت سراباغ ، بلافاصله کارشناس  تصادف پاسگاه پلیس راه آبدانان به محل اعزام شدند.   وی افزود : با حضور […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بربررسی تصادف واژگونی منجر به فوت در محور آبدانان به سمت سراباغ ، بلافاصله کارشناس  تصادف پاسگاه پلیس راه آبدانان به محل اعزام شدند.

 

وی افزود : با حضور ماموران در محل مشخص شد بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید ، راننده این خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم کشته و ۲ نفر سرنشین دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند .

 

وی با اشاره به ایمن سازی محل حادثه ادامه داد : با بررسی جمیع جهات کارشناسی ، علت تامه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه  تشخیص داده شد.

 

سرهنگ همتی زاده گفت : از آنجا که دلیل بسیاری از تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه می باشد، لازم است رانندگان عزیز به منظور حفظ جان خود و سرنشینان خودرو ، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت در سطح جاده ها خودرداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.