4

برگزاری کارناوال‌های خودرویی در ایلام ممنوع

  • کد خبر : 5176
  • 21 خرداد 1400 - 14:40
برگزاری کارناوال‌های خودرویی در ایلام ممنوع

به گزارش حوادث ایلام; سیدصادق موسوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام برگزاری کارناوال‌های خودرویی در ایلام ممنوعگفت: برگزاری کارناوال‌های خودرویی و استقبال از نامزد‌های انتخاباتی در ایلام تخلف انتخاباتی و ممنوع است.   وی افزود: تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری نیازمند رعایت قوانین موجود برای برگزاری […]

به گزارش حوادث ایلام; سیدصادق موسوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام برگزاری کارناوال‌های خودرویی در ایلام ممنوعگفت: برگزاری کارناوال‌های خودرویی و استقبال از نامزد‌های انتخاباتی در ایلام تخلف انتخاباتی و ممنوع است.

 

وی افزود: تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری نیازمند رعایت قوانین موجود برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است و این الزامات به دقت رصد می‌شود.

 

موسوی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در فضا‌های تبلیغی و تجمیعی کاندید‌های انتخابات ۱۴۰۰ را مورد یادآوری قرار داد و افزود: ستاد‌های انتخاباتی نباید به محلی برای تجمع بی رویه هواداران بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی شود.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام برگزاری هرگونه نشست و محفل سخنرانی را منوط به کسب اجازه از دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه دانست و گفت: هرگونه تجمع بدون نظر دانشگاه علوم پزشکی ممنوع و تخلف انتخاباتی است.

 

موسوی در ادامه به ستاد‌های انتخاباتی تاکید و توصیه کرد: سخنرانان این ستاد‌ها نباید بیشتر از دو ساعت باشد و حداکثر جمیعت حاضر در سخنرانی باید ۱۵ نفر، مناطق نارنجی ۲۰ و مناطق زرد هم ۳۰ نفر و با اطلاع و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی باشد.

 

وی از نامزد‌ها خواست تا با معرفی روسای ستاد‌های انتخاباتی خود به فرمانداری‌ها اقدام کنند و در این ارتباط یادآورشد: آموزش‌های لازم توسط فرمانداری‌ها به روئسای ستاد‌های معرفی شده داده می‌شود و روئسای ستاد‌ها ملزم به رعایت الزامات قانونی هست.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.