2

صادرات ۱۲۴ میلیون دلار کالا از مرز مهران به عراق

  • کد خبر : 5170
  • 20 خرداد 1400 - 15:33
صادرات ۱۲۴ میلیون دلار کالا از مرز مهران به عراق

به گزارش حوادث ایلام; روح الله غلامی گفت: در ۲ ماه نخست سال جاری ۲۸۰ هزار تن کالا از مرز مهرانصادرات ۱۲۴ میلیون دلار کالا از مرز مهران به عراق به عراق صادر شده که در هر روز کاری بصورت میانگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون وارد محوطه تجاری گمرک مهران شده اند.   وی […]

به گزارش حوادث ایلام; روح الله غلامی گفت: در ۲ ماه نخست سال جاری ۲۸۰ هزار تن کالا از مرز مهرانصادرات ۱۲۴ میلیون دلار کالا از مرز مهران به عراق به عراق صادر شده که در هر روز کاری بصورت میانگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون وارد محوطه تجاری گمرک مهران شده اند.

 

وی به اقلام صادراتی مرز مهران در ۲ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین اقلام صادراتی در مدت یاد شده شامل مصالح ساختمانی، میوه و تره بار، محصولات پلاستیکی، صنعتی، شیشه و جام، لوازم خانگی و محصولات فلزی بوده است.

 

مدیرکل گمرک ایلام تاکید کرد: در ۲ ماهه نخست سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا و بسته بودن مرز کمتر از ۶۰۰ هزار دلار صادرات از مرز مهران به عراق صادر شد.

 

غلامی اظهار کرد: فعالیت تجار ایرانی و عراقی در مرز مهران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام و در محیط گمرک نیز کلیه پروتکل‌های بهداشتی توسط پرسنل نیز به خوبی رعایت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.