1

کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در چوار

  • کد خبر : 5099
  • 16 خرداد 1400 - 8:22
کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در چوار

به گزارش حوادث ایلام;  محمد محمدیان شمالی با اشاره به عملیات گسترده برای کشف دستگاه‌های رمز ارز کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در چوارغیرمجاز در استان گفت: علاوه بر کشف این تعداد دستگاه ارز دیجیتال در شهرستان چوار روز گذشته و در هفدهمین مانور شرکت توزیع برق در سطح استان یک مورد مزرعه ارز […]

به گزارش حوادث ایلام;  محمد محمدیان شمالی با اشاره به عملیات گسترده برای کشف دستگاه‌های رمز ارز کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در چوارغیرمجاز در استان گفت: علاوه بر کشف این تعداد دستگاه ارز دیجیتال در شهرستان چوار روز گذشته و در هفدهمین مانور شرکت توزیع برق در سطح استان یک مورد مزرعه ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان هلیلان کشف شد.

 

وی افزود: در این مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال ۳۰ دستگاه ماینر و مبدل غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: هر دستگاه ماینر معادل ۲ و نیم کیلووات ساعت برق یعنی معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که این مهم فشار بسیار زیادی را بر شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

 

محمدیان شمالی یادآور شد: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش کنند.

 

تعداد کل مشترکان برق استان ایلام ۵۸۰ هزار نفری ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آن‌ها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این خیانت بزرگی درحق ملت است وبانیان این معضل بایداز صفحهء روزگارمحوشوند.تاعبرتی باشد برای کسانی که فکرچنین کاری درمخیله بگنجانند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.