2

توقیف ۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

  • کد خبر : 4986
  • 29 اردیبهشت 1400 - 22:39
توقیف ۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; جمال موسوی اظهار کرد: در راستای شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی به مدت ۴۸ ساعت طرح ارتقای امنیت اجتماعی، توسط ماموران این انتظامی در سطح شهرستان ایلام به مرحله اجرا در آمد.   وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان ایلام در اجرای این طرح در سطح شهرستان که برگرفته از […]

به گزارش حوادث ایلام; جمال موسوی اظهار کرد: در راستای شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی به مدت ۴۸ ساعت طرح ارتقای امنیت اجتماعی، توسط ماموران این انتظامی در سطح شهرستان ایلام به مرحله اجرا در آمد.

 

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان ایلام در اجرای این طرح در سطح شهرستان که برگرفته از مطالبات عمومی بوده، تعداد ۳۰ مجرم که در زمینه شرارت، سرقت، فروش و مصرف مواد مخدر فعالیت داشتند را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: در ادامه این طرح مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف متوقف و روانه پارکینگ شدند.

 

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیسی متهمان دستگیر شده به ۱۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

 

سرهنگ موسوی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق شهروندان تحویل مرجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.