3

تغییر ساعت کاری ادارات استان ایلام

  • کد خبر : 4977
  • 29 اردیبهشت 1400 - 19:32
تغییر ساعت کاری ادارات استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگو دولت و بخش تغییر ساعت کاری ادارات استان ایلامخصوصی اظهار داشت: ساعت کاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه جنوب از اول خردادماه و حوزه شمال استان از اول تیرماه تغییر می‌کند و مدت زمان تغییر به دستگاه‌های اجرایی بزودی ابلاغ […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگو دولت و بخش تغییر ساعت کاری ادارات استان ایلامخصوصی اظهار داشت: ساعت کاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه جنوب از اول خردادماه و حوزه شمال استان از اول تیرماه تغییر می‌کند و مدت زمان تغییر به دستگاه‌های اجرایی بزودی ابلاغ می‌شود.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه کاهش شدید نزولات جوی موجب شد امسال به شدت با کمبود آب و برق مواجه شویم تاکید کرد: انتظار داریم همه با مصرف درست انرژی و صرفه جویی در آب و برق برای گذر از این بحران همکاری کنند.

 

نوذری با بیان اینکه در بحث مصرف آب باید نظارت ها بیشتر از قبل صورت گیرد افزود: باید با مدیریت درست اجازه ندهیم مردم با مشکل کم آبی مواجه شوند و اگر قطعی موقت آب یا برق داریم با اطلاع رسانی به مردم به افکار عمومی پاسخگو باشیم.

 

وی تاکید کرد: همچنین باید برنامه ریزی کنیم تا دستگاه‌های اجرایی بیشتر از پیک تعیین شده برق مصرف نکنند و در صورت استفاده اضافی برق آن‌ها قطع می‌شود.

 

استاندار ایلام در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای اعتبار ۱۴۰۰ طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ و ۷۰ درصد را هرچه سریعتر تعیین تکلیف کنند.

 

نوذری اضافه کرد: پروژه‌های شهرک صنفی کار بسیار خوبی است، زیرا ایلام به عنوان مرکز استان فاقد شهرک صنفی است به همین دلیل به عنوان اولویت شهرک‌های صنفی استان باید هرچه سریعتر تکمیل و زمان خروج صنوف آلاینده و استقرار آن‌ها در این شهرک تعیین و اعلام شود.

 

وی از شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواست واحد‌هایی که تا ۲ ماه آینده کار اجرایی را شروع نکنند، خلع ید و زمین به واحد دیگر واگذار شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.