1

فعالیت ۲۷۸ سایت تلفن همراه در استان ایلام

  • کد خبر : 4903
  • 21 اردیبهشت 1400 - 13:04
فعالیت ۲۷۸ سایت تلفن همراه در استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; حشمت الله اسدی اظهار داشت: با راه اندازی این هشت سایت جدید هم اکنون فعالیت ۲۷۸ سایت تلفن همراه در استان ایلامتعداد سایت های تلفن همراه فعال در استان به ۲۷۸ سایت می رسد.   وی افزود: هشت سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌های دره شهر، آبدانان، ایوان، سرابله، ایلام، روستای […]

به گزارش حوادث ایلام; حشمت الله اسدی اظهار داشت: با راه اندازی این هشت سایت جدید هم اکنون فعالیت ۲۷۸ سایت تلفن همراه در استان ایلامتعداد سایت های تلفن همراه فعال در استان به ۲۷۸ سایت می رسد.

 

وی افزود: هشت سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌های دره شهر، آبدانان، ایوان، سرابله، ایلام، روستای علی مدد و بابامرادی آسمان آباد و همچنین روستای چشمه ماهی هلیلان راه اندازی و نصب شده است.

 

بگفته اسدی همچنین سایت تلفن همراه در روستاهای، شله کش، خوشادول، شهرک وحدت، بیشه دراز، چنارباشی، زیفل و پاچم از ۲ g به ۳ g ارتقاء و تجهیزات مورد نظر به زودی نصب می‌شود.

 

مدیر مخابرات منطقه ایلام تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در حوزه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت با کیفیت است که با تدوین برنامه‌های کارشناسی شده مورد توجه قرار دارد.

 

اسدی یادآور شد: سایت جدید تلفن همراه با توجه به شرایط شیوع کرونا و نیاز مردم به ارتباطات پرسرعت در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسیده است و کار توسعه شبکه با قدرت ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.