3

مهران به «منطقه آزاد» ارتقاء یافت

  • کد خبر : 4825
  • 15 اردیبهشت 1400 - 17:42
مهران به «منطقه آزاد» ارتقاء یافت

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری اظهار داشت: ساعتی پیش و با تصویب اعضای مجمع تشخیص مهران به «منطقه آزاد» ارتقاء یافتمصلحت نظام شهرستان مرزی مهران به منطقه آزاد ارتقاء یافت.   وی با تبریک این موفقیت بزرگ به مردم استان و شهرستان مهران گفت: اینجا لازم است از تمامی دلسوزانی که در این مسیر […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری اظهار داشت: ساعتی پیش و با تصویب اعضای مجمع تشخیص مهران به «منطقه آزاد» ارتقاء یافتمصلحت نظام شهرستان مرزی مهران به منطقه آزاد ارتقاء یافت.

 

وی با تبریک این موفقیت بزرگ به مردم استان و شهرستان مهران گفت: اینجا لازم است از تمامی دلسوزانی که در این مسیر از گذشته تا حال تلاش داشته‌اند تقدیر و تشکر داشته باشم.

 

استاندار ایلام نقش ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران در توسعه استان مهم عنوان کرد و گفت: واضح است امروز استان با داشتن بیشترین مرز مشترک با کشور عراق و بازارچه‌های مرزی و البته با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران می‌توان گفت که این منطقه می‌تواند به عنوان پیشران توسعه کشور نقش آفرینی کند.

 

استان ایلام دارای ۴۳۰کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است و روزانه بیش از ۷۰۰کامیون کالا و صدها مسافر از مرز بین المللی مهران به عراق تردد دارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.