1

۲ هزار واحد صنفی متخلف در استان پلمپ شدند

  • کد خبر : 4744
  • 10 اردیبهشت 1400 - 19:13
۲ هزار واحد صنفی متخلف در استان پلمپ شدند

به گزارش حوادث ایلام; عزت‌الله عبدخانی با اشاره به ۸۸ هزار و ۴۵۱ مورد بازرسی از اصناف استان توسط تشدید اقدامات نظارتی بر بازار ایلام ۲ هزار واحد صنفی متخلف در استان پلمپ شدندسازمان صمت اظهار داشت: طی این بازرسی‌ها ۳ هزار و ۶۵۱ مورد جریمه انجام شده است.   معاون بازرسی سازمان صمت استان […]

به گزارش حوادث ایلام; عزت‌الله عبدخانی با اشاره به ۸۸ هزار و ۴۵۱ مورد بازرسی از اصناف استان توسط تشدید اقدامات نظارتی بر بازار ایلام ۲ هزار واحد صنفی متخلف در استان پلمپ شدندسازمان صمت اظهار داشت: طی این بازرسی‌ها ۳ هزار و ۶۵۱ مورد جریمه انجام شده است.

 

معاون بازرسی سازمان صمت استان ایلام با اشاره به برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفان گفت:هر کسی که بخواهد نظام اقتصادی بازار استان را خدشه دار کند واخلالی در بازار ایجاد کند و حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکند به شدت مورد برخورد بازدارنده تعزیری وقاطع قرار خواهد گرفت.

 

عبدخانی با تاکید بر برخورد با ناقضان بهداشتی در ایام کرونا یادآور شد: تعداد ۲ هزار و ۲۲۳ واحد صنفی در استان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، گران‌فروشی، کم‌فروشی و… پلمب شده و پرونده آنان به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

 

معاون سازمان صمت ایلام افزود: مردم استان می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ تخلفات صنفی ازجمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امتناع از درج قیمت را اطلاع داده تا این تخلفات در کمترین زمان توسط تیم‌های بازرسی سازمان صمت مورد بازرسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.