2

هشدار در خصوص کمبود آب شرب در ایلام

  • کد خبر : 4668
  • 03 اردیبهشت 1400 - 14:10
هشدار در خصوص کمبود آب شرب در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;نورالله تیموری اظهار داشت: در پی افزایش دما و احتمال ادامه گرمای هوا و بالا هشدار در خصوص کمبود آب شرب در ایلامرفتن مصرف آب در شهر‌ها و روستا‌های استان ضرورت مدیریت مصرف آب توسط شهروندان و مشترکان بیش از پیش احساس می‌شود.   وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام […]

به گزارش حوادث ایلام;نورالله تیموری اظهار داشت: در پی افزایش دما و احتمال ادامه گرمای هوا و بالا هشدار در خصوص کمبود آب شرب در ایلامرفتن مصرف آب در شهر‌ها و روستا‌های استان ضرورت مدیریت مصرف آب توسط شهروندان و مشترکان بیش از پیش احساس می‌شود.

 

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار تمام توان عملیاتی خود را بکار گرفته است تا امر مهم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در جهت مقابله با بیماری کرونا و ادامه جریان آب شرب دچار مشکل و اخلال نشود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام استمرار این روند را نیازمند همکاری تک تک هم استانی‌ها در مصرف صحیح و اصولی آب دانست و یادآور شد: در صورت عدم توجه به اصل تاثیر گذار مدیریت مصرف، تلاش‌های شبانه روزی سقایان بی اثر خواهد ماند و قطعا مصرف کنندگان با قطع آب و یا حداقل کاهش فشار آب مواجه خواهند شد.

 

تیموری با بیان اینکه سال‌های سال است که کم‌آبی جزو چالش‌های اصلی کشور و استان است، گفت: در حالی که بیشتر مردم از وضعیت نامناسب منابع آبی استان آگاه هستند، اما در استان شاهد بد مصرفی در حوزه آب هستیم.

 

۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.