2

کاهش ۶۷ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ایلام

  • کد خبر : 4672
  • 03 اردیبهشت 1400 - 14:21
کاهش ۶۷ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: بر اساس آمار پزشکی قانونی استان ایلام در کاهش ۶۷ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ایلامبخش جاده‌های برون شهری کاهش تعداد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی به میزان ۶۷ درصد کاهش داشته است.   وی افزود: بهره گیری از تمام ظرفیت ها، افزایش تیم‌های […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: بر اساس آمار پزشکی قانونی استان ایلام در کاهش ۶۷ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ایلامبخش جاده‌های برون شهری کاهش تعداد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی به میزان ۶۷ درصد کاهش داشته است.

 

وی افزود: بهره گیری از تمام ظرفیت ها، افزایش تیم‌های گشتی، ارتقای شاخصه‌های ایمنی ترافیک و توسعه دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت در اکثر شهرستان‌های استان از عوامل تاثیرگذار بر کاهش تصادفات رانندگی بوده است.

 

رییس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: همکاری و مشارکت خوب مردم با افزایش سطح پایبندی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی از مهمترین عنصر تاثیرگذار در کاهش سوانح بوده است.

 

سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: همچنین تلاش‌های بی وقفه مجموعه پلیس راه استان در طول شبانه روز در جاده‌ها و مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌های خدمات رسان نیز از مولفه‌های تاثیرگذار برای رسیدن به این موفقیت بوده است.

 

وی از همکاری و تعامل مردم خوب استان و پایبندی به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کلیه دستگاه‌های ذیصلاح که در امر کاهش کشته شدگان حوادث جاده‌ای در کنار این پلیس بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.