1
خانه دسته‌بندی نشده

افزایش ۲ برابری پرداخت زکات در ایلام

  • کد خبر : 4654
  • 01 اردیبهشت 1400 - 14:42
افزایش ۲ برابری پرداخت زکات در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  قنبر موسی نژاد با بیان اینکه در سال گذشته جمع آوری زکات نسبت به سال ماقبل آن افزایش ۲ برابری پرداخت زکات در ایلامدو برابر افزایش داشته است افزود: زکات جمع آوری شده سال ۹۸ کمتر از سه میلیارد تومان بوده که این رقم در سال ۹۹ به بیش از ۵.۵ […]

به گزارش حوادث ایلام;  قنبر موسی نژاد با بیان اینکه در سال گذشته جمع آوری زکات نسبت به سال ماقبل آن افزایش ۲ برابری پرداخت زکات در ایلامدو برابر افزایش داشته است افزود: زکات جمع آوری شده سال ۹۸ کمتر از سه میلیارد تومان بوده که این رقم در سال ۹۹ به بیش از ۵.۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

 

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت محصولات کشاورزی انتظار می‌رود سازمان جهاد کشاورزی از کارشناسان این اداره و نیز مروجین حوزه کشاورزی در کمک به جمع آوری زکات بهره گیری و با جمع آوری کنندگان زکات همکاری بیشتری داشته باشد.

 

موسی نژاد با بیان اینکه یکی از مشکلات حوزه زکات در استان ایلام جمع آوری زکات توسط افراد غیر بومی استان‌های همجوار است تاکید کرد: انتظار می‌رود نیروی‌های امنیتی و انتظامی استان با این معضل و متخلفین برخورد کنند.

 

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های زیادی برای جمع آوری زکات در این استان وجود دارد اما تاکنون کمتر از ۲۰ درصد ظرفیت زکات این استان مورد استفاده قرار گرفته است، در صورتی که حتی اگر از ۵۰ درصد ظرفیت زکات استان استفاده شود می‌توان بسیاری از مشکلات نیازمندان را برطرف کرد.

 

دبیر شورای زکات استان به در پیش بودن عید فطر اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی هرچه بیشتر موضوع جمع آوری زکات فطریه درخواست کمیته امداد این است در هر شهرستان کارگروهی با حضور فرماندار، دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط تشکیل و یک رویه هماهنگ زیر نظر دبیرخانه زکات استان برای جمع آوری زکات فطریه در پیش گرفته شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4654
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.