1

توقیف ۳۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

  • کد خبر : 4638
  • 31 فروردین 1400 - 14:02
توقیف ۳۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خصوص توقیف ۳۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلامخودرو‌های متخلف و دارای دستور قضائی، توسط گشت‌های انتظامی در سطح شهرستان ایلام اجرا شد.   وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقد پلاک، پلاک […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خصوص توقیف ۳۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلامخودرو‌های متخلف و دارای دستور قضائی، توسط گشت‌های انتظامی در سطح شهرستان ایلام اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دارای دستور قضائی شناسائی و روانه پارکینگ شدند افزود: یکی از اولویت‌های پلیس در اجرای این طرح‌ها ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان با هدف ایجاد آسایش روحی و روانی، برقراری نظم و امنیت مطلوب و رفع دغدغه‌های مردم است.

 

سرهنگ موسوی گفت: حفظ امنیت نیازمند مشارکت شهروندان با پلیس است بنابراین دستیابی به امنیت پایدار و افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی مستلزم مشارکت همگانی و احساس مسئولیت جمعی است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.