3

برخورد با دستگاههای متخلف در اعمال محدودیت‌ها در ایلام

  • کد خبر : 4645
  • 31 فروردین 1400 - 14:24
برخورد با دستگاههای متخلف در اعمال محدودیت‌ها در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; معروف بسطامی در نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان برخورد با دستگاههای متخلف در اعمال محدودیت‌ها در ایلامایلام گفت: ۱۸ دستگاه اجرایی که در اعمال محدودیت‌های کرونایی قصور داشتند، به مراجع نظارتی برای طی مراحل قانونی معرفی شده اند.   وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی و حراست استانداری باید […]

به گزارش حوادث ایلام; معروف بسطامی در نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان برخورد با دستگاههای متخلف در اعمال محدودیت‌ها در ایلامایلام گفت: ۱۸ دستگاه اجرایی که در اعمال محدودیت‌های کرونایی قصور داشتند، به مراجع نظارتی برای طی مراحل قانونی معرفی شده اند.

 

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی و حراست استانداری باید به صورت جدی‌تر به موضوعات نصب اپلیکیشن ماسک، تبلیغات محیطی، دورکاری افراد دارای بیماری زمینه‌ای، عدم خدمات به افراد فاقد ماسک و ناقلین کرونا در ادارات ورود کنند و بدون مماشات دستگاه‌هایی که ناقض مصوبات و شیوه نامه‌های ابلاغی هستند را به بازرسی کل استان و مراجع مسئول معرفی کنند.

 

بسطامی با اشاره به افزایش نگران کننده آمارمبتلایان، فوتی ها و بستری ها در استان تاکید کرد: مردم از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کرده و زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه در هفت روز گذشته ۶ هزار و ۱۰ دستگاه خودرو در مبادی ورودی به شهر‌های قرمز عودت داده شد افزود: در موضوع رعایت مقررات منع تردد شبانه ضمن رعایت ۹۲ درصدی مردم، ۲ هزار و ۳۱۶ مورد تخلف و اعمال جریمه ۲۰۰ هزارتومانی صورت گرفته است.

 

بسطامی در ادامه میزان رعایت منع تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی را ۹۴ درصد اعلام و تصریح کرد: در این حوزه هم ۳۵۷ مورد تخلف و اعمال جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی را شاهد بودیم.

 

وی همچنین در خصوص بانک‌های استان که بر اساس گزارشات از اماکن پرتجمع و فاقد رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حساب می‌آیند، گفت: در جلسه ستاد استانی در خصوص پیشنهاد کمیسیون هماهنگی بانک‌ها درخصوص نحوه کار و تعداد ظرفیت کارکنان تصمیم گیری می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.