2

تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت ایلام تا پایان شهریورماه

  • کد خبر : 4553
  • 25 فروردین 1400 - 21:52
تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت ایلام تا پایان شهریورماه

به گزارش حوادث ایلام; نورالدین رحیمی اظهار داشت: تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت به منظور کاستن ازتمدید دفترچه‌های بیمه سلامت ایلام تا پایان شهریورماه مراجعات بیمه شدگان سلامت به دفاتر پیشخوان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد صورت گرفته است. وی با بیان اینکه دفترچه‌های صندوق کارکنان دولت، روستاییان، سلامت همگانی و ایرانیان […]

به گزارش حوادث ایلام; نورالدین رحیمی اظهار داشت: تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت به منظور کاستن ازتمدید دفترچه‌های بیمه سلامت ایلام تا پایان شهریورماه مراجعات بیمه شدگان سلامت به دفاتر پیشخوان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دفترچه‌های صندوق کارکنان دولت، روستاییان، سلامت همگانی و ایرانیان (صرفا بیماران خاص)تا پایان شهریور ماه تمدید شده اند افزود: با تمدید دفترچه بیمه شدگان تحت پوشش این بیمه نیازی به مراجعه حضوری به ادارات و دفاتر پیشخوان نیست و این کار بصورت سیستمی صورت می‌گیرد.

 

رحیمی با بیان اینکه بیمه سلامت ۳۴۶ هزار نفر از جمعیت استان را در قالب صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار روستاییان و عشایر، ایرانیان و سلامت همگانی را تحت پوشش دارد تصریح کرد: این بیمه، سالانه بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه‌شدگان به موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد در استان پرداخت می‌کند.

 

بگفته وی بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان بیماران کرونایی را پرداخت می‌کند و بطور میانگین هر بیمار کرونایی ۴۰ میلیون ریال برای سازمان بیمه سلامت هزینه دارد.

 

۳۴۶ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند و دارای ۲۸۶ مرکز و موسسه طرف قرارداد و ۲۱ دفتر پیشخوان تحت پوشش است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.