2

برخورد قانونی با رانندگان روزه خوار در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 4573
  • 25 فروردین 1400 - 23:00
برخورد قانونی با رانندگان روزه خوار در ماه مبارک رمضان

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ” ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت : روزه خواری در خودرو از جرائم مشهود است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با رانندگان خاطی برخورد قانونی می کند.   وی با اشاره به برخورد پلیس با مظاهر روزه خواری افزود: ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ” ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت : روزه خواری در خودرو از جرائم مشهود است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با رانندگان خاطی برخورد قانونی می کند.

 

وی با اشاره به برخورد پلیس با مظاهر روزه خواری افزود: ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده مصادیق روزه خواری مانند استعمال دخانیات، خوردن و آشامیدن در داخل خودرو، ضمن تذکر می توانند راننده خاطی را اعمال قانون کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خاطر نشان کرد: برابر بند ۲۱۵۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات و امثال آن در حین رانندگی مبلغ ۲۰۰هزار ریال جریمه پبش بینی شده است .

 

سرهنگ کهزادی به رانندگان توصیه کرد: شناخت حقوق دیگران و احترام به آن مانند عدم ایجاد سد معبر، عدم تجاوز به چپ و ایستادن در محل های غیر مجاز، از مصادیق حق الناس بوده و از مواردی است که در روزه داری نیز باید به آن توجه شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.