3

افزایش ۱۰ برابری بستری‌های ایلام

  • کد خبر : 4454
  • 21 فروردین 1400 - 15:15
افزایش ۱۰ برابری بستری‌های ایلام

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه میانگین سن بستری‌ها در استان ۴۵ تا ۵۰ سال افزایش ۱۰ برابری بستری‌های ایلاماست، اظهار داشت: با ادامه روند افزایشی ابتلا و بستری ها، افزایش فوتی‌ها نیز قابل پیش بینی است.   وی افزود: ۳۶ درصد مبتلایان کرونا در استان بیماری زمینه‌ای ندارند و […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه میانگین سن بستری‌ها در استان ۴۵ تا ۵۰ سال افزایش ۱۰ برابری بستری‌های ایلاماست، اظهار داشت: با ادامه روند افزایشی ابتلا و بستری ها، افزایش فوتی‌ها نیز قابل پیش بینی است.

 

وی افزود: ۳۶ درصد مبتلایان کرونا در استان بیماری زمینه‌ای ندارند و بیماران ۲ سال تا سنین بالا در مراکز درمانی بستری هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید شد: برگزاری مراسم عزا و عروسی باید بشدت کنترل و اتوبوس‌های شرکت‌هایی مانند شرکت سیمان، پتروشیمی و نفت که با حداکثر ظرفیت در حال جابجایی کارکنان خود هستند، نیز رصد و کنترل شوند.

 

دکتر صادقی فر در خصوص باز بودن برخی اصناف در ایلام افزود: کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها با حضور جوانان تا ساعات بامداد باز و فعال هستند، برخی رستوران‌ها اقدام به مراسمات مختلف با حضور افراد می‌کنند.

 

وی ادامه داد: اغذیه فروشی‌ها برخلاف دستورالعمل‌ها اقدام به پذیرش مشتری می‌کنند و برخی استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه همچنین نمایشگاه‌های اتومبیل و شهربازی و پارک‌ها فعال هستند.

 

صادقی فر افزود: با توجه به تعطیلات چند هفته‌ای مطب‌ها و مراکز درمانی شلوغ و مملو از مراجعان شهرستانی هستند و وضعیت تهویه در مراکز گروه شغلی یک بسیار نامناسب است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: اعمال محدودیت‌ها در هسته مرکز شهر مناسب‌تر از محلات و مناطق حاشیه‌ای است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.