3

واکسیناسیون بیش از ۳ هزار نفر از جامعه هدف ایلام در مقابل کرونا

  • کد خبر : 4430
  • 19 فروردین 1400 - 23:00
واکسیناسیون بیش از ۳ هزار نفر از جامعه هدف ایلام در مقابل کرونا

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی‌فر اظهار داشت: واکسیناسیون کرونا با اولویت پرسنل مراکز کرونا واکسیناسیون بیش از ۳ هزار نفر از جامعه هدف ایلام در مقابل کرونادر بخش بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی بالای ۵۰ درصد و معلولان و سالمندان مراکز اقامتی بهزیستی انجام شده است.   وی با بیان اینکه واکسن‌های استفاده شده […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی‌فر اظهار داشت: واکسیناسیون کرونا با اولویت پرسنل مراکز کرونا واکسیناسیون بیش از ۳ هزار نفر از جامعه هدف ایلام در مقابل کرونادر بخش بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی بالای ۵۰ درصد و معلولان و سالمندان مراکز اقامتی بهزیستی انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه واکسن‌های استفاده شده وارداتی و از نوع «اسپوتنیک وی»، «سینوفارم» و «بهارات» بوده است افزود: تمامی واکسن های ذکر شده در دو دُز و به فاصله ۳ تا ۴ هفته به افراد تزریق می‌شوند.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: خوشبختانه در افرادی که مورد واکسیناسیون قرار گرفته اند شاهد عوارض جانبی حادی نبوده‌ایم و عوارض جانبی نیز مانند تب و سرگیجه محدود بوده که امری طبیعی است.

 

صادقی فر با بیان اینکه چشم به راه واکسن‌های تولید داخل هستیم که تا اواخر بهار به دست هم وطنان خواهد رسید، از مردم خواست تا انجام واکسیناسیون همگانی، پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.