3

صدور ۳۲ هزار شناسنامه مکانیزه در ایلام

  • کد خبر : 4427
  • 19 فروردین 1400 - 22:57
صدور ۳۲ هزار شناسنامه مکانیزه در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سیدمحمدعلی تقوی با اشاره به روند ثبت نام و صدور کارت هوشمند ملی در استان صدور ۳۲ هزار شناسنامه مکانیزه در ایلامایلام اظهار داشت: مراحل تکمیل ثبت نام حدود ۲۷ هزار نفر افراد بالای ۱۵ سال و واجد شرایط دریافت کارت هوشمند در استان به پایان رسیده است.   وی افزود: امیدواریم […]

به گزارش حوادث ایلام;سیدمحمدعلی تقوی با اشاره به روند ثبت نام و صدور کارت هوشمند ملی در استان صدور ۳۲ هزار شناسنامه مکانیزه در ایلامایلام اظهار داشت: مراحل تکمیل ثبت نام حدود ۲۷ هزار نفر افراد بالای ۱۵ سال و واجد شرایط دریافت کارت هوشمند در استان به پایان رسیده است.

 

وی افزود: امیدواریم ثبت نام افراد باقیمانده در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به پایان برسد و کارت تمامی کسانی که ثبت نام کرده‌اند در سال جاری صادر و تحول داده شود.

 

تقوی در خصوص اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته برای اجرای قانون جدید تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی نیز گفت: استانداری ایلام تاکنون برای تعداد زیادی از خانواده این فرزندان پرونده تشکیل داده که تا پایان سال گذشته پرونده ۱۳ نفر نهایی و برای صدور شناسنامه به اداره ثبت احوال مرکز استان ارسال شده که در نهایت برای فرزندان حاصل این ازدواج‌ها شناسنامه صادر و تحویل داده شد.

 

مدیرکل ثبت احوال ایلام ادامه داد: مراحل اولیه تشکیل پرونده متقاضیان در استانداری انجام می‌شود که در صورت تکمیل پرونده این افراد و ارسال به ثبت احوال سریعاً شناسنامه صادر خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.