2

۱۴ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در ایلام کشف شد

  • کد خبر : 4392
  • 17 فروردین 1400 - 18:16
۱۴ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در ایلام کشف شد

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان بدره در ۱۴ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در ایلام کشف شدراستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری ۵ دستگاه کامیون حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند. […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان بدره در ۱۴ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در ایلام کشف شدراستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری ۵ دستگاه کامیون حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند.

 

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۴ تن مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف کردند، افزود: در این راستا ۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش این محموله مرغ قاچاق توسط کارشناسان چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تاکید کرد: شهروندان با گزارش به موقع اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز، پلیس را در برخورد قاطع و قانونی و به موقع با افراد سود جو همراهی کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.