5

ایلام درگیر موج چهارم کرونا شد

  • کد خبر : 4340
  • 15 فروردین 1400 - 0:08
ایلام درگیر موج چهارم کرونا شد

به گزارش حوادث ایلام; در حالیکه استان ایلام روز‌های آرامی را در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته از نظر ایلام درگیر موج چهار کرونا شدکرونا ویروس گذراند، اما با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی آمار‌ها روز به روز در حال افزایش است بطوریکه روزانه شاهد ثبت ۳۰ مورد بستری کرونا در سطح مراکز درمانی […]

به گزارش حوادث ایلام; در حالیکه استان ایلام روز‌های آرامی را در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته از نظر ایلام درگیر موج چهار کرونا شدکرونا ویروس گذراند، اما با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی آمار‌ها روز به روز در حال افزایش است بطوریکه روزانه شاهد ثبت ۳۰ مورد بستری کرونا در سطح مراکز درمانی استان هستیم.

 

افزایش آمار مبتلایان به کرونا و همچنین بستری‌ها باعث تغییر وضعیت رنگبندی شهرستان‌های استان شد و هم اکنون شهرستان‌های دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز، ایلام، ایوان، دره شهر و چرداول در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌های استان نیز در رنگبندی زرد قرار دارند.

در ۷۲ ساعت گذشته استان ایلام شاهد ۵۸۵ مبتلای جدید و ۸۳ بستری بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز از افزایش آمار مبتلایان به کرونا خبرداد و گفت: در شبانه روز گذشته تعداد ۱۱۱ مورد مثبت به کرونا ویروس در استان شناسایی شد.

از مجموع ۱۱۱ ابتلای جدید، ۳۶ مورد مربوط به ایلام، ۳ مورد ایوان، ۱ مورد چرداول، ۱۴ مورد آبدانان، ۱۶ مورد دره‌شهر، ۸ مورد دهلران، ۲۲ مورد بدره، چهار مورد ملکشاهی، سه مورد سیروان، چهار مورد مهران است.

دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: هم اکنون تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان ایلام ۲۸ هزار و ۷۷۰ نفر رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین به ثبت یک مورد فوتی ناشی از کرونا ویروس در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶۷۷ نفر رسید.

سفرها و گشت و گذارهای نوروزی،بی توجهی به دستورالعملهای بهداشتی، رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و کاهش چشمگیر استفاده از ماسک در بین مردم از مهمترین دلایل ورود استان ایلام به موج چهارم کرونا و افزایش شمار مبتلایان و بستری ها در این استان است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.