3

کشف بیش از ۷ تُن مرغ قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 4324
  • 12 فروردین 1400 - 16:04
کشف بیش از ۷ تُن مرغ قاچاق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه کشف بیش از ۷ تُن مرغ قاچاق در ایلامبا قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان چرداول با پایش محور‌های مواصلاتی، ۲ دستگاه کامیون ایسوزو حامل مرغ را متوقف کردند.   وی افزود: در بازرسی به عمل آمده […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه کشف بیش از ۷ تُن مرغ قاچاق در ایلامبا قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان چرداول با پایش محور‌های مواصلاتی، ۲ دستگاه کامیون ایسوزو حامل مرغ را متوقف کردند.

 

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این دو خودرو ۷ تن و ۲۴۰ کیلو گرم مرغ فاقد هرگونه مجوزقانونی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال ارزش گذاری شده است، گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل شد.

 

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم در صورت اطلاع از هر گونه حمل بار قاچاق، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به نیروی انتظامی گزارش کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.