1

هشدار به چادرنشینان ایلامی به علت بارش‌های بهاره و خطر صاعقه

  • کد خبر : 4283
  • 11 فروردین 1400 - 10:18
هشدار به چادرنشینان ایلامی به علت بارش‌های بهاره و خطر صاعقه

به گزارش حوادث ایلام; رضا کریمیان اظهار داشت: بارش‌های بهاری مستعد ایجاد حادثه در طبیعت بوده وهشدار به چادرنشینان ایلامی به علت بارش‌های بهاره و خطر صاعقه این موضوع برای چادرنشینان مخاطره آمیز است و همچنین به علت پدیده صاعقه و رعد و برق، اسکان چادرنشینان در کنار درختان نیز خطر ایجاد حادثه را بیشتر […]

به گزارش حوادث ایلام; رضا کریمیان اظهار داشت: بارش‌های بهاری مستعد ایجاد حادثه در طبیعت بوده وهشدار به چادرنشینان ایلامی به علت بارش‌های بهاره و خطر صاعقه این موضوع برای چادرنشینان مخاطره آمیز است و همچنین به علت پدیده صاعقه و رعد و برق، اسکان چادرنشینان در کنار درختان نیز خطر ایجاد حادثه را بیشتر می‌کند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از گردشگرانی که اقدام به برپایی چادر کرده اند، خواست با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش‌های بهاره، اقدام به جمع آوری چادر‌ها کرده و به منازل خود بازگردند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا و نیز وقوع بارش‌های بهاره، گردشگران از حضور در زیرچادر‌های تفریحی و ایجاد کانون‌های جمعیتی خودداری کنند.

 

کریمیان به عشایر توصیه کرد: از اتراق یا نزدیک شدن به بستر رودخانه‌ها و خشکه رود‌ها خودداری کنند و دامداران هم احشام خود را برای تعلیف و چرا به مناطق مرتفع نبرند.

 

بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی استان ایلام بارش‌های بهاری از اوایل روز چهارشنبه تا ساعاتی از روز پنجشنبه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.