2

دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در ایلام

  • کد خبر : 4276
  • 11 فروردین 1400 - 10:00
دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; غلامرضا ابدالی اظهار داشت: اعضای یک گروه پنج نفره متخلف قبل از اقدام به شکار دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در چوار ایلامدر شهرستان چوار شناسایی و دستگیر شدند.   وی عنوان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست، این پنج متخلف شکار و صید را در حین شروع به شکار در منطقه […]

به گزارش حوادث ایلام; غلامرضا ابدالی اظهار داشت: اعضای یک گروه پنج نفره متخلف قبل از اقدام به شکار دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در چوار ایلامدر شهرستان چوار شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی عنوان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست، این پنج متخلف شکار و صید را در حین شروع به شکار در منطقه زمزمان از توابع شهرستان چوار شناسایی و دستگیر کردند.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام افزود: از این گروه متخلف شکار، چهار قبضه اسلحه ساچمه زنی و گلوله زنی به همراه مقادیر فشنگ، کشف و ضبط شد.

 

در استان ایلام با گستره ۲ میلیون هکتاری، ۶۰۰ هزار هکتار جنگل و بیش از ۴۰۰ هزار هکتار مرتع و بیابان وجود دارد و تاکنون ۲۰۰ گونه پرنده، ۴۱ نوع پستاندار و ۳۰ نوع ماهی در مناطق مختلف این استان شناسایی شده است.

بطور قطع استان ایلام به خاطر تنوع آب و هوایی و جغرافیایی ماوا و زیستگاه گونه‌های بیشتری از وحوش است که تا کنون شناسایی شده اند.
بیش از هفت درصد مساحت کل استان را عرصه‌های طبیعی تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست تشکیل داده است که از این مقدار ۱۴۱ هزار و ۸۰۰ هکتار را مناطق حفاظت شده، یک هزار و ۴۷۵ هکتار آثار طبیعی ملی و ۳۶۸ هزار و ۳۰۱ هکتار منطقه شکار و تیراندازی ممنوع تشکیل داده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.