2

بازگشت یکهزار و ۵۰۰ خودرو از مبادی ورودی شهر‌های ایلام

  • کد خبر : 4279
  • 11 فروردین 1400 - 10:11
بازگشت یکهزار و ۵۰۰ خودرو از مبادی ورودی شهر‌های ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ شهاب عزیززاده اظهار داشت: طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با بازگشت یکهزار و ۵۰۰ خودرو از مبادی ورودی شهر‌های ایلامشیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان اجرایی شده، و در شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز با محدودیت‌ها و حساسیت‌های بیشتری کنترل و مورد رصد قرار می‌گیرد.   وی با بیان […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ شهاب عزیززاده اظهار داشت: طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با بازگشت یکهزار و ۵۰۰ خودرو از مبادی ورودی شهر‌های ایلامشیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان اجرایی شده، و در شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز با محدودیت‌ها و حساسیت‌های بیشتری کنترل و مورد رصد قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستانهای دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، افزود: اجرای این طرح در ورودی و خروجی‌های سطح استان به ویژه شهرستان‌های مذکور کماکان ادامه خواهد داشت.

 

سرهنگ عزیز زاده تصریح کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی علاوه بر اجرای طرح نوروز و در کنار نظارت و کنترل اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، ممانعت از ورود خودرو‌های با پلاک شهر‌های دیگر با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا را هم در دستور کار قرار دارند.

 

وی با هشدار نسبت به پرهیز از تردد‌های غیرضروری در محور‌های استان، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس و بهداشت و درمان را جدی بگیرند تا شاهد افزایش بیماران کرونایی و مرگ و میر نباشیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.