3

افزایش ۴۵ درصدی تردد‌های نوروزی در ایلام

  • کد خبر : 4281
  • 11 فروردین 1400 - 10:14
افزایش ۴۵ درصدی تردد‌های نوروزی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از سامانه‌های افزایش ۴۵ درصدی ترددهای نوروزی در ایلامتردد شمار در سطح استان، محور‌های ایلام-سرابله و ایلام-مهران دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در تعطیلات نوروزی بوده اند.   وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از سامانه‌های افزایش ۴۵ درصدی ترددهای نوروزی در ایلامتردد شمار در سطح استان، محور‌های ایلام-سرابله و ایلام-مهران دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در تعطیلات نوروزی بوده اند.

 

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان در طول مسیر‌های مواصلاتی افزود: با توجه به کوهستانی بودن بیشتر مسیر‌های استان بویژه محور‌های شمالی، نیاز است که رانندگان گرامی با سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

 

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی محور‌های مواصلاتی استان امروز و فردا بارانی است، گفت: رانندگان با احتیاط و تبعیت از قوانین راهنمایی و رانندگی، آرامش را به خانواده‌های خود هدیه کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.