2

آزمون ۱۴۰۰ مورد دستگاه نازل سوخت استان ایلام

  • کد خبر : 4289
  • 11 فروردین 1400 - 10:28
آزمون ۱۴۰۰ مورد دستگاه نازل سوخت استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک هزار و ۴۰۵ دستگاه نازل سوخت سال ۹۹ با همکاری آزمایشگاه همکار به منظور جلوگیری از کم فروشی در توزیع میزان سوخت مایع در این استان مورد آزمون قرار گرفتند.   وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از کم فروشی در […]

به گزارش حوادث ایلام; مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک هزار و ۴۰۵ دستگاه نازل سوخت سال ۹۹ با همکاری آزمایشگاه همکار به منظور جلوگیری از کم فروشی در توزیع میزان سوخت مایع در این استان مورد آزمون قرار گرفتند.

 

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از کم فروشی در توزیع میزان سوخت مایع درخواستی مشتریان، کارشناسان هر سال در سه مرحله با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به بازرسی و آزمون جایگاه‌های نازل سوخت در استان می‌پردازند.

 

همتی در ادامه یادآور شد: همچنین درسال گذشته یک هزار و ۹۲۲ مورد بازرسی از آزمون و علامت گذاری وسایل سنجش سبک و ۹۳ مورد بازرسی نیز از باسکول‌های ثابت همکف و استانداردسازی ۷ جایگاه عرضه سوخت cng، انجام شد.

 

مدیرکل استاندارد ایلام افزود: در سال ۹۹، چهار هزار و ۸۴۰ نفر ساعت آموزش برای کارکنان و مدیران اداره کل، ۲۱۶ نفر ساعت آموزش برای کارشناسان استاندارد و ۴۱۵۲ نفر ساعت آموزش برون سازمانی برگزار شده است.

 

همتی با بیان اینکه به دلیل شرایط ویژه کنونی، تمامی دوره‌های آموزشی به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار شده است، افزود: این دوره‌ها مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان را با روز آمدترین و جدیدترین مسایل علمی مرتبط با حوزه کاری خود آشنا می‌کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.