4

صدور ۱۵۲ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف در ایلام

  • کد خبر : 4256
  • 10 فروردین 1400 - 11:26
صدور ۱۵۲ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در دوره مشابه سال ماقبل ۱۴۷ هزار و ۱۲۱ موردصدور ۱۵۲ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف در ایلام برگ جریمه برای برانندگان متخلف در جاده های برون شهری ایلام صادر شده است.   وی افزود: بیشترین تخلف‌های ثبت شده از سوی رانندگان خاطی در […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در دوره مشابه سال ماقبل ۱۴۷ هزار و ۱۲۱ موردصدور ۱۵۲ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف در ایلام برگ جریمه برای برانندگان متخلف در جاده های برون شهری ایلام صادر شده است.

 

وی افزود: بیشترین تخلف‌های ثبت شده از سوی رانندگان خاطی در پاسگاه‌های ایلام – اسلام آباد با ۳۵ هزار و ۷۲۰ مورد و پاسگاه ایلام – کرمانشاه با ۳۴ هزار و ۲۰ مورد بوده است.

 

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: همچنین در مدت یادشده (ابتدای ۹۹ تا پایان آذرماه) سال کمترین تخلف نیز در پاسگاه آبدانان – دشت عباس با ۱۰ هزار و ۱۱۷ مورد و دره شهر پلدختر با ۱۷ هزار و ۷۲۸ مورد به ثبت رسیده است.

 

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: هفت پاسگاه پلیس راه در سطح استان ایلام وجود دارد که شامل پاسگاه ایلام – اسلام آباد، ایلام – کرمانشاه، پلیس راه استان، ایلام – مهران، دره شهر – پلدختر، آبدانان – دشت عباس و دهلران – اندیمشک است.

 

وی سرعت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی، سبقت غیرمجاز، نقص فنی و تجاوز به چپ را از مهم‌ترین تخلفات کنترل شده در این مدت عنوان کرد.

 

رئیس پلیس راه استان با اشاره به وجود ۶۵ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های مواصلاتی استان بر لزوم حذف این نقاط برای کاهش حوادث جاده‌ای و بالاترین ایمنی مسیر‌ها تاکید کرد.

 

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.