4

گاز گرفتگی زیر چادر در شهرستان چوار حادثه آفرید

  • کد خبر : 4200
  • 06 فروردین 1400 - 13:34
گاز گرفتگی زیر چادر  در شهرستان چوار  حادثه آفرید

به گزارش حوادث ایلام;  عباس زیدی مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:ساعت ۱۰ صبح امروز و طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس، مسمومیت با گاز co یک خانواده سه نفره در منطقه تفریحی اطراف گاز تجریان چوار به سمت انارک اعلام گردید. […]

به گزارش حوادث ایلام;  عباس زیدی مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:ساعت ۱۰ صبح امروز و طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس، مسمومیت با گاز co یک خانواده سه نفره در منطقه تفریحی اطراف گاز تجریان چوار به سمت انارک اعلام گردید.

 

علیرغم اعزام و حضور پرسنل اورژانس دو پایگاه جاده ای جندالله و چوار در صحنه حادثه، خانواده سه نفره که برای تفریح در طبیعت در منطقه حضور داشتند و گرمای شب خود را زیر چادر با وسایل گازسوز و غیر استاندارد تامین کرده بودند، شب را به صبح نرساندند و خواب خود را ابدی کردند.

 

متاسفانه با آغاز تعطیلات نوروزی و استفاده خانواده ها از بخارهای گازی و نفت سوز برای گرم نگهداشتن فضای چادر، علاوه بر خطر آتش سوزی، خطر دیگری نیز جان خانواده ها را تهدید می کند و آن مسمومیت با گاز منوکسیدکربن است، خطری که با وجود هشدارهای مکرر هر سال جان عده ای از هموطنان را می گیرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.