2

ورود مسافر به ایلام ممنوع

  • کد خبر : 4177
  • 04 فروردین 1400 - 11:53
ورود مسافر به ایلام ممنوع

به گزارش حوادث ایلام;  محمد نوذری ظهر در نشست فوق العاده ستاد کرونای استان گفت: در چند روز گذشتهورود مسافر به ایلام ممنوع روند افزایشی را هم در آمار مثبتی‌ها و هم در آمار بستری‌ها شاهد بودیم که این مهم نیازمند برنامه ریزی و کار عملیاتی است.   وی با بیان اینکه در سال گذشته […]

به گزارش حوادث ایلام;  محمد نوذری ظهر در نشست فوق العاده ستاد کرونای استان گفت: در چند روز گذشتهورود مسافر به ایلام ممنوع روند افزایشی را هم در آمار مثبتی‌ها و هم در آمار بستری‌ها شاهد بودیم که این مهم نیازمند برنامه ریزی و کار عملیاتی است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم روند افزایشی تعداد بستری‌ها را کنترل و وضعیت را تثبیت کنیم، تاکید کرد: ولی امروز مجدداً در شهرستان‌های جنوبی بالاخص در آبدانان روند افزایشی را شاهد هستیم که نیازمند توجه بیشتر در اعمال محدودیت‌ها، بستن آرامستان‌ها و جلوگیری از شکل گیری تجمعات و مراسمات است.

 

وی گفت: در شهرستان آبدانان به واسطه نزدیکی به خوزستان و عدم رعایت پروتکل‌ها، ساده انگاری مردم و افزایش دید و بازدید‌ها در روز‌های اخیر شاهد افزایش تعداد بستری‌ها باشیم.

 

نوذری با تشکر از مردم و همه دستگاه‌ها در اجرای دستورالعمل‌ها و ممانعت از چادر زنی، حضور در بقاع متبرکه و مناطق گردشگری، گفت: انتظار از مردم استان این است که در مدیریت کرونا مثل سال گذشته همکاری لازم را داشته باشند تا در پایان تعطیلات شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌ها نباشیم.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه طبق پیگیری‌های به عمل آمده مرز مهران بسته است گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی دبیر کارگروه کرونای استان است، لذا مدیریت درمان، انجام تست‌ها و.. با هماهنگی دانشگاه انجام گیرد و سایر اعضا کارگروه با این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.