3

جابجایی ۹هزار مسافر با حمل و نقل عمومی در ایلام

  • کد خبر : 4182
  • 04 فروردین 1400 - 12:03
جابجایی ۹هزار مسافر با حمل و نقل عمومی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه گفت: در بازه زمان (۲۵ اسفند تا ۲فروردین) بیش از ۹هزار مسافر درجابجایی ۹ هزار مسافر با حمل و نقل عمومی در ایلام قالب ۲هزار و ۶۵۵سفر در استان ایلام جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۶۳درصد و تعداد مسافر ۵۳درصد افزایش داشته است.   […]

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه گفت: در بازه زمان (۲۵ اسفند تا ۲فروردین) بیش از ۹هزار مسافر درجابجایی ۹ هزار مسافر با حمل و نقل عمومی در ایلام قالب ۲هزار و ۶۵۵سفر در استان ایلام جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۶۳درصد و تعداد مسافر ۵۳درصد افزایش داشته است.

 

وی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای جا به جایی مسافران اشاره کرد و گفت: در روزهای اجرای طرح سفر‌های نوروزی۱۴۰۰ بر اساس بخشنامه‌ها رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ضدعفونی کردن محل دفتر پیشخوان و فروش بلیت، استعلام تست کرونای مسافران با کدملی و انجام سفر با ناوگان اتوبوسی با ظرفیت ۵۰درصد الزامی است.

 

دلخواه با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا ۳۰ اسفند بیش از ۶۱۹هزار تردد در ایلام ثبت شده است تاکید کرد: در این بازه زمانی میزان ورود وسایل نقلیه به استان ۳۱درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

 

وی گفت: پُرترددترین محور مواصلاتی در این مدت، محور ایلام-صالح آباد و ایلام-سرابله بوده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.