1

کشف ۱۰۰ راس احشام مسروقه در چرداول

  • کد خبر : 4133
  • 01 فروردین 1400 - 10:37
کشف ۱۰۰ راس احشام مسروقه در چرداول

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت : در پی مراجعهکشف ۱۰۰ راس احشام مسروقه در چرداول و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت یکصد راس احشام وی در یکی از روستا‌های تابعه این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.   وی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت : در پی مراجعهکشف ۱۰۰ راس احشام مسروقه در چرداول و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت یکصد راس احشام وی در یکی از روستا‌های تابعه این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: در این راستا پلیس ضمن اجرای طرح مهار و مسدود کردن کلیه مسیر‌های ورودی و خروجی شهرستان چرداول ، گشت زنی هدفمند را در محور‌های مواصلاتی در دستور کار خود قرار داد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول خاطر تاکید کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ، کلیه احشام به صورت رها شده در داخل کوه‌های اطراف کشف و تحویل مالک شدند.

 

سرهنگ مهدیخانی با اعلام اینکه دستگیری سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد از دامداران خواست: در حفظ و نگهداری احشام نهایت دقت و هوشیاری را داشته و هشدار‌های پلیس را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.