4

ابتلای ۲۳ نفر دیگر در استان به ویروس جهش یافته انگلیسی

  • کد خبر : 4106
  • 29 اسفند 1399 - 13:52
ابتلای ۲۳ نفر دیگر در استان به ویروس جهش یافته انگلیسی

به گزارش حوادث ایلام; محبوب رستمزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه ویروس جهش یافته انگلیسی در حال انتشار در سطح استان است و اگر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم‌توجهی و یا بی‌توجهی صورت گیرد، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس جدید و جهش یافته خواهیم بود.   وی افزود: میزان شیوع […]

به گزارش حوادث ایلام; محبوب رستمزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه ویروس جهش یافته انگلیسی در حال انتشار در سطح استان است و اگر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم‌توجهی و یا بی‌توجهی صورت گیرد، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس جدید و جهش یافته خواهیم بود.

 

وی افزود: میزان شیوع و خطر این ویروس جهش یافته بالاتر انواع قبلی آن است و مردم شریف استان در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس جدید، نهایت دقت را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی؛ همه با همدلی و همگرایی تلاش کنیم که از شیوع بیماری کرونا و خصوصاً نوع جدید و جهش یافته آن در سطح استان جلوگیری کنیم و سلامتی را به همدیگر هدیه نماییم.

 

رستمزاد یادآور شد: همسایگی استانمان با خوزستان که در وضعیت قرمز و بحرانی بیماری کرونا قرار دارد، می‌طلبد که ما هم دغدغه شیوع این بیماری را در سطح استان داشته باشیم. بنابراین نگذاریم عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال جدید و تعطیلات نوروزی را به کام هم‌استانی‌هایمان تلخ کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.