2

ثبت ۱۱ روز هوای همراه با گرد و غبار در استان ایلام طی سال جاری

  • کد خبر : 4039
  • 26 اسفند 1399 - 0:32
ثبت ۱۱ روز هوای همراه با گرد و غبار در استان ایلام طی سال جاری

به گزارش حوادث ایلام; غلامرضا ابدالی ظهر دوشنبه در هشتمین جلسه کارگروه استانی مقابله با پدیده گرد و غبار که با حضور دستگاه‌های ذیربط و فرمانداران استان به صورت وبینار برگزار شد، اظهار مرد: با توجه به بارش‌های دو سال اخیر، میزان تولید ورود گرد و غبار به استان در سال جاری نسبت به سنوات […]

به گزارش حوادث ایلام; غلامرضا ابدالی ظهر دوشنبه در هشتمین جلسه کارگروه استانی مقابله با پدیده گرد و غبار که با حضور دستگاه‌های ذیربط و فرمانداران استان به صورت وبینار برگزار شد، اظهار مرد: با توجه به بارش‌های دو سال اخیر، میزان تولید ورود گرد و غبار به استان در سال جاری نسبت به سنوات گذشته، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تنها ۱۱ روز هوای همراه با گرد و غبار در استان ثبت شده است، افزود: بر اساس داده‌های ایستگاه سنجش ذرات در استان، در سال گذشته آلوده‌ترین شهر استان مهران و پاک‌ترین، شهر ایلام بوده است.

 

وی ادامه داد: با وجود حدود ۲۰۰ هزار هکتار کانون‌های مستعد تولید گرد و غبار در استان، متأسفانه منشأ بیش از ۹۵ درصد این آلودگی‌ها خارج از کشور است.

 

ابدالی اظهار کرد: در سطح ملی چندین توافقنامه و معاهده با کشورهای همسایه منعقد شده ولی به علت در اولویت نبودن موضوع محیط زیست در این کشورها، تاکنون نتایج مطلوبی حاصل نشده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.