2

تلاش برای یافتن جوان ۲۱ ساله هلیلانی ادامه‌ دارد

  • کد خبر : 4017
  • 23 اسفند 1399 - 13:46
تلاش برای یافتن جوان ۲۱ ساله هلیلانی ادامه‌ دارد

به گزارش حوادث ایلام; علی‌اصغر علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: جوان ۲۱ ساله‌ای که سه روز قبل (شامگاه روز چهارشنبه) در مسیر رودخانه سیمره شهرستان هلیلان در حادثه رانندگی مفقود شده، با وجود تلاش امدادگران هنوز پیدا نشده است.   وی با بیان اینکه در حادثه مذکور خودرو تک‌سرنشین بوده و در جوار […]

به گزارش حوادث ایلام; علی‌اصغر علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: جوان ۲۱ ساله‌ای که سه روز قبل (شامگاه روز چهارشنبه) در مسیر رودخانه سیمره شهرستان هلیلان در حادثه رانندگی مفقود شده، با وجود تلاش امدادگران هنوز پیدا نشده است.

 

وی با بیان اینکه در حادثه مذکور خودرو تک‌سرنشین بوده و در جوار رودخانه سیمره روی داده است، ادامه داد: با در نظر گرفتن احتمال افتادن در رودخانه و دریافت خبر آن، امدادگران هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۸ نفر در قالب پنج اکیپ هلال احمر به همراه چهار غواص و برای یافتن راننده مفقود شده در محدوده حاشیه رودخانه سیمره در حال جست‌وجو هستند.

 

علی‌اکبری با بیان اینکه تلاش برای یافتن فرد مفقود شده همچنان ادامه خواهد داشت، از اهالی منطقه و ساکنین روستاهای مجاور رودخانه سیمره خواست با احتمال اینکه افتادن این فرد در رودخانه متصور است در کار جستجو نیروهای هلال احمر را یاری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=4017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.