3

کشف محموله ۶ تنی زغال قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 3982
  • 20 اسفند 1399 - 15:35
کشف محموله ۶ تنی زغال قاچاق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیتکشف محموله ۶ تنی زغال قاچاق در ایلام افراد سودجو در امر قاچاق زغال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.   وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیتکشف محموله ۶ تنی زغال قاچاق در ایلام افراد سودجو در امر قاچاق زغال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی نسبت به شناسایی عاملان اصلی قاچاق اقدام و در این راستا با اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات موفق پلیسی محموله قاچاق زغال خارجی به میزان تقریبی ۶ تن را کشف کردند.

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

سرهنگ کیانی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز ضربات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور و تولید داخل وارد می‌کند از مردم استان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان و کسانیکه امنیت اقتصادی را به خطر می‌اندازد بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.