4

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر در ایلام

  • کد خبر : 3971
  • 20 اسفند 1399 - 12:04
آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; فرایند ثبت نام داوطلبان از ساعت هشت صبح امروز آغاز و به مدت هفت روز ادامه دارد.آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر ایلام بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر می توانند به چهار روش حضوری یا اینترنتی ثبت نام کنند.   برای ثبت نام غیرحضوری […]

به گزارش حوادث ایلام; فرایند ثبت نام داوطلبان از ساعت هشت صبح امروز آغاز و به مدت هفت روز ادامه دارد.آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر ایلام

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر می توانند به چهار روش حضوری یا اینترنتی ثبت نام کنند.

 

برای ثبت نام غیرحضوری ۲ روش در نظر گرفته شده است که نام نویسی از طریق لینک تعریف شده در سایت وزارت یا نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه که نشانی آن در سایت وزارت کشور بارگذاری شده است و داوطلبان باید در این روش‌ها مدارک خواسته شده را اسکن و جانمایی و در پایان فرایند ثبت نام کد رهگیری دریافت کنند.

 

ثبت نام حضوری هم به ۲ شیوه مراجعه حضوری به فرمانداری‌های ۱۲ گانه استان و یا دفاتر پیشخوان دولت و ارائه اصل مدارک درخواستی به متصدیان نام نویسی است.

 

بیشتر بخوانید:
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر

 

جواب استعلام و احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اعلام می‌شود که داوطلبان عدم صلاحیت شده می‌توانند برای بررسی مجدد پرونده خود شکایت کنند.

 

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ دارای ۱۱ شهرستان و ۲۷ شهر است که ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارد و ۳۱ امین استان پرجمعیت کشور محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.